Totalt antall sidevisninger

onsdag 5. august 2015

Det går ikke så fort med meg....

men det skjer nå noe her om dagen :p Jeg er ferdig med jakken som jeg har strikket på den siste tiden, men jeg må få sydd på armene :p Det er en jobb jeg ikke liker, men skal prøve å få det gjort i dag :) Og ikke minst å få sydd på knappene :)

Ellers er jeg i gang med en kjole, og er spent på resultatet her :) Jeg må i alle fall ha tungen bent i munne, for her er det kast, en løs av, to sammen og løs maske over om en annen :p Så med andre ord kan jeg ikke strikke på denne, og se på TV samtidig. 


Det måtte jeg jo ha en løsning på, så dermed startet vi et litt lettere prosjekt liksågodt :p Så dette prosjektet kommer mest fram om kveldene :)

Nå den siste tiden har det vært utrolig lite brodering på meg. Strikkelysten har vært størst, og så har jeg slitt med skulderen siden søndag... Var hos legen i går, og det var som jeg mistenkte, en betennelse :p Jaja, så lenge det ikke gjorde vondt, så kunne jeg bare kose meg med strikking og brodering :) Så nå er det bare å håpe at broderilysten kommer skikkelig her, så jeg kan få ferdig den j***a himmelen :p 

Ønsker dere en fin dag videre :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar