Totalt antall sidevisninger

søndag 20. september 2015

Her har det gått unna med broderingen....

de siste dagene, og det er så godt å se at det minker :) Jeg er så ivrig på å få dette motivet ferdig, at jeg har problemer med å legge fra meg broderiet, når jeg først har satt meg til med det :)
Nå gjenstår det bare litt igjen på himmelen, og en del sjø :) Gjett om det skal bli godt å få begynt på et annet broderi :)


Ellers var det jo denne jakken da :) Hun som hadde bestilt den, skulle få den forrige søndag, men så viste det seg at den var for liten for datteren :( Heldigvis hadde jeg en annen kjent, som ville kjøpe denne til sin datter :) Så nå er jeg altså i gang med ny jakke :) Gått litt tregt på strikkingen, på grunn av broderi iveren :p

Og så nærmer jeg meg ferdig med enda en klut :) Jeg har jo en bestilling på 1 Hjertebarnet klut, 4 Hjertebarnet kluter med min vri og 2 Heart of Gold kluter :) Det skal bli godt å bli ferdig med denne bestillingen også :) Jeg har igjen å strikke de to sistnevnte, og to hjertebarnet til :)

Nå skal jeg legge bort alt av håndarbeid, og få gjort litt husarbeid :) Har fortsatt litt igjen å gjøre før jeg får mannen hjem i kveld :)

Ønsker dere en fin dag videre :) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar