Totalt antall sidevisninger

tirsdag 12. juni 2018

Jeg blir snart sprø :p

 Noe vi som strikker må regne med, er å måtte strikke litt fram og tilbake (bakover) av og til.... Jeg begynte nå på bolero til denne kjolen som jeg ble ferdig med på lørdag :) (må bare fikse lit med trådene bak i nakken ser jeg)...

Vel jeg kom nå et lite stykke på vei på boleroen på lørdagen, men det endte ikke bra. Jeg kan ikke huske sist jeg knotet slik med et mønster, men dette ble i alle fall bare rot :( Så nå er den rett og slett raknet opp igjen... I stedet har jeg begynt på ene ermet, og heldigvis går det bra så langt :) Jeg får bare krysse fingrene for, at det går bedre med bolen når jeg begynner på den igjen en vakker dag :p Nå skal jeg i alle fall strikke ferdig begge ermene først, så får jeg se hvordan det går :) 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar