Totalt antall sidevisninger

søndag 7. oktober 2018

Det har nå blitt strikket noe her de siste månedene :)

Her har dagene, ukene og månedene løpt av sted :) Jeg har rett og slett glemt litt av bloggen, for det har blitt mye mer jobbing på meg, enn hva jeg hadde planlagt da jeg kom hjem fra ferien :)
Siden det er lenge siden, så kommer det ikke noe særlig om ferieturen min, annet enn at jeg fikk strikket litt underveis :) I løpet av feriemåneden fikk jeg ferdig kjolen jeg begynte på i juni, og tre kluter, hvorav en ble bare en helt vanlig uten mønster :) Kjolen og boleroen er  overlevert til mitt yngste tantebarn :)




I august var det stille på jobbfronten, så jeg fikk nå strikket en del utenom å holde på med andre ting :) Jeg startet blant annet med å strikke pannebånd, siden jeg hadde en bestilling på seks Tora pannebånd :) Det ble nå bare et ferdig i denne måneden, for jeg var litt ivrig på å få ferdig duken jeg begynte på før ferien :) Dessverre gikk jeg tom for garn, så jeg måtte ferdigstille med en annen gråfarge :p Jaja, jeg skal nå få strikket flere ulike duker, for det var kjempe gøy :)

Så kom september, og det ble masse jobbing :) Hver dag, utenom mandagene :) Jeg fikk nå strikket to Tora pannebånd til :) I tillegg fikk jeg ferdig et teppe, som jeg startet på i august :) Vognteppet er sendt av sted, og jeg håper mottaker får det snart :) Jeg har noen tepper til jeg ønsker å strikke etter hvert, men spørs hvor tid jeg får kommet i gang med de :) Det er jo så mye fint jeg vil få strikket, av alt garnet jeg har liggende :) 
Jeg fikk også begynt på det 4. Tora pannebåndet, men strikket kun på det på bussen til og fra jobb :) 

Dette 4. pannebåndet ble jeg endelig ferdig med i går ettermiddag, og startet straks på nestsiste av de 6 som jeg har bestilling på :) Og nå i dag, fikk jeg strikket de to siste også :) Så da er det bare å få overlevert de i morgen etter jobb :) 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar