Totalt antall sidevisninger

mandag 19. oktober 2015

Hjelpe meg.....

hvor mye jeg skulle ha fått gjort :p Mon tro om jeg noen gang kommer ajour med alle prosjektene jeg ønsker å få gjort.... 


Jeg fant akkurat ut, at det ikke er mindre enn 6 prosjekter jeg ønsker å strikke :) Så ja jeg har mer enn nok å gjøre framover, men døgnet skulle absolutt hatt flere timer :p

Jeg hadde også bestemt meg for å få ferdig Statsraad'en før jeg hadde lov til å begynne på nytt prosjekt :p Dette endte jo ikke helt som ønsket, for jeg måtte jo ha en liten pause, og brodere litt på et lite bilde.... I tillegg fant jeg ut her på torsdag, at jeg ønsket å lage en gave :p Dette er snart ferdig, så nå er det tilbake til Statsraad'en :) 

Det broderiet skal nå få ligge i kurven sin litt til, for nå skal jeg prioritere å få ferdig denne jakken her :) Noe som er veldig på tide :p

Ønsker dere en fin dag videre :)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar