Totalt antall sidevisninger

søndag 4. oktober 2015

Nå har jeg slitt såpass lenge med....

tålmodigheten min, når det gjelder dette broderiet :p Allikevel har jeg klart å fortsette, men i formiddag måtte jeg la staheten min få en pause. Alt ved Statsraad Lehmkuhl broderiet irriterte meg :( Jeg har derfor funnet fram et annet broderi, men skal nok få brodert mer på Statsraad'en om ikke all for lang tid. Staheten min er nemlig ikke helt enig med at jeg har lagt det til sides :p

Nå er planen å brodere litt på dette inni mellom, i håp om at det vil hjelpe litt på :) Dette begynte jeg på i forbindelse med ferien i fjor, men det ble ikke brodert så mye i Sverige :p Så nå er det bare å brodere så langt jeg kommer, før jeg føler for å brodere blått igjen :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar