Totalt antall sidevisninger

mandag 22. februar 2016

Nå var det virkelig på tide med.....

hjemmelagde boller :) Jeg har lovet Roy å bake boller i vel en uke nå, men aldri kommet i gang... I går fikk jeg riktig nok bakt, men da endte jeg opp med muffins :) Min far ringte nemlig og spurte om vi var hjemme, så de kunne komme og få kaffe :) Da måtte jeg jo hive meg rundt, og ikke noe er enklere og raskere å lage enn muffins :)

I dag kom jeg altså i gang med bolledeigen :) Jeg hentet oppskriften herfra, og det var en utrolig god deig å jobbe med :) Da jeg hadde laget deigen og skulle sette den til heving, var jeg riktig nok tvilsom. Den så nemlig rett og slett merkelig ut, men etter 45 minutters heving viste den seg kjempe fin å jobbe med :) Og resultatet? Kjempe gode boller, og jeg kan virkelig anbefale denne oppskriften :) 


Jeg er så glad i varme boller med brunost på :) Så nå nytes altså en forsinket, men god lunsj :) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar