Totalt antall sidevisninger

mandag 13. juli 2015

Har fått strikket en del nå i helgen...

og har vært flink så langt :) Jeg har klart å holde meg til det jeg hadde bestemt meg for :p Nemlig ikke begynne på et nytt prosjekt, men heller prioritere jakken jeg skal strikke :) 
I går ettermiddag begynte jeg på felling av den første armen, men ble litt usikker.... Dermed fant jeg ut at ermene skal få ligge litt, og så begynte jeg heller på selve jakken :)  

Når det gjelder broderiet, så har det ikke gått så fort unna som ønsket der :p Allikevel er jeg litt fornøyd.... Nå har jeg begynt på den siste blånyansen som himmelen skal bestå av :) Så kanskje jeg i løpet av uken, får begynt nede på sjøen igjen :)

Nå er planen å strikke og brodere litt i løpet av dagen, men husarbeid må nok også taes :p Så da får jeg se hvor langt jeg kommer på disse to prosjektene i løpet av dagen da :)

Ønsker dere en kjempe fin mandag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar