Totalt antall sidevisninger

tirsdag 28. juli 2015

Jeg fant jeg fant :)

For noen år siden begynte jeg på noen hyllekanter, men like etter at jeg startet på disse, så forsvant hyllene jeg skulle ha de på :p Dermed ble de lagt bort, og ikke  minst glemt :( For noen dager siden, dukket de opp igjen, da jeg ryddet på det lille kottet vårt :) Og hyllene, ja de ligger på loftet :) Der skal de få ligge visst nok også, men Roy skal lage hyller inne i dette lille hukket på kjøkkenet :) Her stod nemlig kjøleskapet før, men vi ville ha det lettere til fant vi ut :) 

Joda, kjøleskapet stod jo greit nok inni her, men det var et mareritt hver gang vi skulle ha det fram :( Er jo ikke ofte man har et kjøleskap fram da, men vi fant i alle fall ut, at det ville bli oftere om vi hadde det et annet sted :)
Nå har jeg lagt disse to hyllekantene fint i håndarbeidskurven min, for jeg må nok bare fortsette på himmelen på Statsraad'en min :p Jaja, en vakker dag blir nok disse tre prosjektene ferdige også :) :p :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar