Totalt antall sidevisninger

onsdag 1. juli 2015

Nå har jeg virkelig satt meg selv i en litt presset situasjon....

men det er nå bare typisk meg :p Jeg kan ikke huske å strikket så mye på så få dager før, og jeg kan love at det merkes på hendene... Er nesten så jeg har stivnet i fingrene... Det føles som at fingrene er formet etter strikkepinnene :p Og jommen har pekefingeren fått gjennomgå :p Gaven så langt, kan jeg ikke vise, så den kommer jeg tilbake til når mottakeren har fått den :) 

Siden det har blitt så  mye strikking, så har det selvsagt gått utover broderingen.....I går ble jeg nå ferdig med den blåfargen jeg har holdt på med i en god stund... Nå er det å brodere med den andre blåfargen et godt stykke, før jeg skal brodere med den fargen som vises helt øverst til venstre :) Er spent på hvor langt jeg kommer innen søndag :p Da er det jo et års dagen for når jeg begynte på dette prosjektet :)

Vel, da er det vel bare å finne fram igjen strikketøyet, så jeg blir ferdig her :) Når gavestrikkingen er ferdig, skal jeg ikke begynne på nytt strikkeprosjekt.. Da skal jeg nemlig ha full konsentrasjon på sokkene og jakken jeg strikker på bestilling :)

Ønsker dere en fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar