Totalt antall sidevisninger

torsdag 25. juni 2015

Det går ikke akkurat unna her.....

på de ulike prosjektene mine, men jeg har nå fått ferdig to kluter siden forrige innlegg :) Den første jeg ble ferdig med var "Venteklut" og nå nettopp ble jeg ferdig med "Vårsøg" :) Begge er kluter fra Bittamis Design for strikkelystne :) På sistnevnte oppdaget jeg en liten feil helt i begynnelsen på kluten, så den blir jeg å beholde selv :p

Disse er strikket i Anna & Clara's bomullsgarn, og jeg har klart meg med et nøste :) Har til og med litt igjen av nøstet :p Så da er det jo bare å fortsette på neste klut, men tror restegarnet får ligge til en annen gang... Har lyst å strikke i rosa nå :) 
Det frister å begynne på en ny klut, men skal prøve å få unna litt på bestillings strikkeprosjektene først :) Har nå kommet et stykke på ermene nå, og sokkene har jeg ikke mye igjen på :)

En ting det har gått unna på, er broderiet :) Jeg ser bare fram til å bli ferdig med himmelen nå :) Og så er jeg litt spent på hvor langt jeg klarer å komme til 5.juli :p Da er det et år siden jeg begynte på dette broderiet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar