Totalt antall sidevisninger

mandag 15. juni 2015

Nå har jeg litt dårlig samvittighet.....

overfor en jeg gikk i klassen med i BUA kurset :( Jeg sa ja til å strikke en jakke for henne til datteren, men jeg kom ikke i gang den dagen jeg skulle.... I dag der i mot, har jeg endelig kommet i gang :) Har ikke kommet så langt da, men regner med å få strikket en del i morgen :) 

Foruten ermet til den jakken, må jeg prøve å få strikket litt mer på sokkene som jeg strikker på bestilling :) Jeg er nå i gang med hælen, så det skal vel ikke ta mange dagene før de er ferdige :)

I går og i dag har jeg vært veldig ivrig på broderiet igjen.... Håper på å få brodert en del i morgen også... Målet mitt nå er å fortsette med den tråden jeg holder på med, like bort til masten :) Og så blir det å gå tilbake til den andre blåfargen :p

Nå skal jeg sløve litt ved dataen, før jeg kryper under dynen.... Ønsker dere en fin kveld videre, og en riktig god natt når den tid kommer :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar