Totalt antall sidevisninger

mandag 1. juni 2015

Det er bare så utrolig kjedelig.....

når man er på slutten av et strikketøy :p Skulle tro at både fingrene mine og strikkepinnene var innsmurt i sirup her :(

Jeg er nå i full sving med kanten nå, og er halvveis i 2.rapport :) Så da gjenstår det bare 1 1/2 rapport igjen :p Håper og satser på at jeg kan få begynt på neste prosjekt i morgen eller onsdag :)

Skulle jo helst vært ferdig med dette innen søndag, for da kunne min bror og konen tatt det med seg :p Var det som var planen, men så fant vi ut at mine foreldre i stedet kan ta det med når de reiser dit i ferien :) Uansett burde jeg egentlig vært ferdig med det, men utsettelsen av overlevering, ga meg vel en liten sovepute på teppet for å si det slik :p

Skal nå bli godt å få det ferdig, for da er det vel å fortsette litt på sokkene jeg har så vidt begynt på :p

Og så har jeg bestemt meg for å begynne på denne kjolen her :)

Så da er det vel bare å fortsette med teppet nå da :) Ønsker dere en fin kveld videre :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar