Totalt antall sidevisninger

lørdag 30. mai 2015

Da er denne dagen snart over...

og jeg har hatt en kjempe fin bursdag :) Jeg er så overveldet over alle hilsener som jeg har fått på Facebook gjennom dagen :)
I formiddag var vi en tur hos mine foreldre, hvor min far sin dag (han hadde på torsdag) 
og min bursdag ble feiret :) Vi fikk servert kaffe, brus og gode kaker; bløtekake, muffins, gulrotkake og sjokoladekake :)

I forrige uke hadde jeg jo besøk av Jannicke, og hun hadde med gave til meg :) Tidligere i uken kom gaven fra Kjersti, og i dag fikk jeg pakke fra Marianne også :) I postkassen lå det hentelapp....Så pakken fra Hilde Kristin jeg hentet på posten etter selskapet :) Tusen takk for fine gaver jenter :) De falt virkelig i smak :)


Av Roy fikk jeg en treningsbukse, som er utrolig behagelig å ha på seg :) Og så fikk jeg noen sko, som var utrolig gode å ha på seg :)
Av mine foreldre ble det denne nydelige engelen:) Den falt virkelig i smak hos meg :) 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar