Totalt antall sidevisninger

mandag 25. mai 2015

Da er denne pinsen snart over....

og i morgen er det skole igjen... Jeg hadde vel egentlig planer om å gjøre litt skolearbeid i pinsen, men dette ble nå bare ved tanken :p Jaja, får ta det igjen ved å gjøre litt hver ettermiddag i kommende uke... Nå er det jo snart eksamen, og hjelpe meg hvor jeg gruer meg :p

I går fikk jeg nå brodert en del igjen, og nå er jeg ferdig med mønsterark nr.4, og er så vidt i gang med ark nr.3 nå :) Hjelpe meg hvor jeg gleder meg til å bli ferdig med himmelen på dette broderiet :D Om ikke tålmodigheten forsvinner, så er planen å gjøre den ferdig, før jeg tar for meg sjøen og resten av båtene :p

I dag har vi nå brukt dagen til å vaske og rydde i leiligheten :) Jeg har også laget en kake :p Fjusket litt da, for kjøpte en marengsbunn på butikken.... Og så laget jeg krem, blandet i litt vaniljekrem og smurte i midten og over kaken :) Og så pyntet jeg med jordbær :) Ble en ganske så søt kake, men god var den :)

Nå skal jeg snart finne fram teppe og strikke litt på det :) Savner det å strikke, når det har gått en dag uten ja :p Ønsker dere en fin kveld videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar