Totalt antall sidevisninger

torsdag 21. mai 2015

I dag har jeg hatt koselig besøk....

av Jannicke, og det er alltid like koselig :) Siden jeg har slitt litt med nakken og ryggen i det siste, så har jeg ikke orket å bake noe... Så jeg måtte nok ty til bakverk fra butikken denne gangen og :p Vannbakkels er så godt, og denne gangen ville jeg også smake kokosbollene :) Kjempe godt var det :) 

Av meg fikk Jannicke brevet som jeg har skrevet til henne, og så fikk jeg pakke av henne :) Så den har jeg fått Roy til å gjemme bort... Jeg er nemlig som en unge når det gjelder gaver :p Så nå er det bare å håpe at dagene fram til jeg får åpne den går fort, he-he :D

Siden ryggen min har vært litt vrien i dag, i tillegg til besøk av av Jannicke, så har jeg ikke fått brodert eller strikket noe i dag... Så nå skal jeg snart sette meg til med strikketøyet tenker jeg :) Ønsker dere en fin kveld videre :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar