Totalt antall sidevisninger

onsdag 20. mai 2015

Hjelpe meg hvor glad jeg er for at jeg har.....

såpass tålmodighet som jeg har da :p Mange ganger har jeg hatt lyst til å legge bort broderiet av Statsraad Lehmkuhl, men tålmodigheten har holdt meg igjen der :p 

Nå har jeg brodert utrolig mye av en og samme farge i det siste, og mer må jeg brodere av denne fargen :p Av mønsterark nr.4 er det ikke mye igjen (bare det lille helt til høyre), men jommen er det den samme fargen på neste ark også :p 


Da kan jeg heldigvis veksle litt med en annen blåfarge også :) Og når det arket er ferdig, skal jeg i gang med ark nr.2, og som dere kanskje kan se, så er det tre ulike blåfarger jeg skal brodere med da :) Mon tro når jeg kommer så langt :p



I skrivende stund ser broderiet mitt slik ut :) Ved å sammenligne det med originalbildet, så kan man se at jeg fortsatt har mye igjen :p 

Jeg bare håper at tålmodigheten min fortsetter lite sterk gjennom hele broderiet :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar