Totalt antall sidevisninger

søndag 17. mai 2015

Da får jeg sette i gang med å bruke denne bloggen i stedet :)

Så får vi håpe at jeg aldri klarer å gjøre den samme tabben flere ganger :p

Her har det vært en stille og rolig 17.mai feiring :) Den startet med god frokost hos mine foreldre :) Der var også min søster og hennes familie :) Selv koste jeg meg med skive med godt pålegg, og ikke minst litt rømmegrøt :) Det bare må jeg ha på denne dagen :)

Da Roy og jeg kom hjem, ble det nå bare avslapping resten av dagen :) Så her har jeg brukt dagen på bitte litt brodering :) Jeg har hatt noen dager hvor jeg har vært mest ivrig på broderingen nå, så nå har himmelen virkelig vokst her :)

Når det gjelder strikking, så har jeg ikke orket så mye de siste dagene. Jeg har vel vært litt lei, men i dag har det gått en del unna igjen :) Nå nærmer jeg meg endelig halvveis på teppet til hentesettet :)

Verken Roy eller jeg har vært noe særlig sulten etter frokosten, så vi droppet middag i dag... Så nå i kveld ble det så jeg spiste litt kylling og potetsalat :) Mine foreldre var så snill og sendte med oss noen kyllinglår og noen karbonadekaker, så det koste jeg meg med i stedet :)

Nå skal jeg snart krype godt under dynen tror jeg :) I morgen er det skole igjen, og ikke minst behandling for den vonde nakken min :)

Håper dere alle har hatt en fin 17.mai feiring :) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar