Totalt antall sidevisninger

tirsdag 19. mai 2015

Mammahjertet mitt er nok veldig lett å berøre :p

Og det skjedde nå for bare en liten stund siden :) Min sønn fortalte at han har endret navnet sitt :) 

Da jeg gikk gravid med han, var mitt ønske at han skulle hete Nathaniel :) Mye av årsaken var til serien jeg leste på mens jeg gikk gravid, nemlig Sagaen om Isfolket... 

Vel, av årsaker jeg ikke vil komme inn på, så ble det nå ikke det navnet :) Han er i dag 19 år, og har hatt navnet John-Martin :) I dag kom beskjeden som rørte mitt hjerte :) Navnet hans er endret, så nå har han fått godkjent navnevalget sitt :) Så fra nå av heter han altså John-Martin Nathaniel :) Snakk om å smelte mammas hjerte :)

Selv har jeg lenge hatt en ønske om et mellomnavn, men har aldri gjort noe med det.. Kanskje jeg skal gjøre det også :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar