Totalt antall sidevisninger

mandag 18. mai 2015

Da er snart enda en dag over....

uten at jeg har fått gjort noe særlig innenfor håndarbeid. Sånn blir det nå bare av og til.... Dagen gikk først til skole, og så var det hjem og rydde litt. Før jeg igjen måtte ut døren, for å gå til behandling for nakken. 

Kvelden har blitt brukt til ikke noe annet enn sløving, og bitte litt strikking på teppet :p Egentlig burde jeg ha lest litt skolefag, siden vi skal ha en prøve i morgen. Bare så synd det skal være så vanskelig å sette i gang med slike sysler :p Trøster meg litt med, at morgendagens prøve bare er en test for å se hvordan vi ligger an :p 

Akkurat nå har jeg kost meg med jordbær med vaniljesaus, og det er så godt :) Planen etterpå er vel å finne fram igjen strikketøyet og kose meg med det, mens jeg ser på Mord og mysterier :) 

Ønsker dere alle sammen en fin kveld videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar