Totalt antall sidevisninger

torsdag 4. juni 2015

Da er eksamen vel overstått....

og jeg må vel vente ca. 3 uker før jeg får svaret... Ikke den oppgaven jeg kunne fått, men tror nok jeg består.... Får nå ta det som det kommer :p
I mellomtiden skal jeg kose meg med mine håndareidsprosjekter :) Og som vanlig klarer jeg jo ikke å forholde meg til et om gangen :p Nå har jeg et par sokker, et erme til en kjole og kluten "Ventetkluten" på pinnene :) Dette er et mønster som Bitta laget, for at vi skulle ha noe nytt å strikke mens vi venter på Klutealongen hennes.... Den starter i morgen, og det gleder jeg meg til :) 

I tillegg har jeg funnet fram igjen broderiet... Jeg har ikke brodert noe på over en uke, så jeg håper virkelig at jeg får satt meg til med det i helgen :) 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar