Totalt antall sidevisninger

lørdag 20. juni 2015

Det har ikke blitt tid til så mye håndarbeid her......

den siste tiden, så i kveld skal jeg virkelig slappe av med strikking og brodering tenker jeg :)

De siste dagene har jeg brukt tiden til scrappekroken min.... Fy flate hvor den har irritert meg den siste tiden :( Jeg har jo ikke scrappet på en evighet, mye pga at alt rotet :p Forrige lørdag begynte jeg å rote enda mer, for å prøve og få litt system... 

Det endte slik, og så ga jeg opp :( Torsdag kom jeg over en reol til salgs inne på Facebook, og jeg var heldig og fikk kjøpe denne :) 
Så i går kjørte min far meg ut, så jeg fikk hentet den :) Så i går var det litt kaos her en stund, men nå er scrappekroken min litt mer innbydende ja :) :) Det er ikke helt perfekt enda, men det skal nok bli bra til slutt :) Nå er planen å kjøpe kurver og/eller innsatser til hyllen etter hvert :) 

Vel, da skal jeg finne fram strikketøyet :) Ønsker dere en fin kveld videre :) God helg videre alle sammen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar