Totalt antall sidevisninger

mandag 9. november 2015

Da har jeg endelig fått ferdig et strikkeprosjekt....

og det gir en kjempe god følelse :)  Jeg hadde en del garn igjen, så jeg fant ut at jeg like godt kunne strikke et pannebånd også :) Kantene ble ikke så fine på det, men tror det er garnet som gjør det... Jeg har i alle fall gjort med disse kantene, som jeg gjør med alle andre kanter, og de blir mye finere.

Nå som den bestillingen over er ute av verden, så skal jeg få konsentrert meg om de fire andre påbegynte prosjektene mine :) Jeg skal virkelig være streng med meg selv nå, og ikke begynne på noe nytt før jeg er ferdig med minst to av disse :)
Heart of gold kluten her, inngår jo i en bestilling, som skal være ferdig innen utgangen av måneden :) Nå har jeg bare en lik klut til denne å strikke, så er den ferdig :) Jeg har jo tidligere strikket fem Hjertebarnet kluter i denne bestillingen :)

Jeg har også fått spørsmål om å strikke grytelapp med hjertebarnet mønsteret :) Så der er jeg i gang med et forsøk, for jeg har aldri strikket det før. Nå blir denne grytelappen med en liten vri av hjertebarnet mønsteret :)

Ellers har jeg begynt på en Mariusgenser, som jeg skal strikke for en venninne :) Spent på om jeg får den ferdig før året er omme :p Håpet mitt, og ønsket til bestilleren er at den skal være ferdig i alle fall før jul :)

Og til slutt er jeg i gang med et sjal, som jeg skal strikke etter eget hode :) Skal komme tekst på det etter hvert, men vil ikke nevne noe mer om det før jeg er i gang :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar