Totalt antall sidevisninger

fredag 13. november 2015

Planene mine gikk ikke helt som planlagt i dag :p

Jeg var ganske snar i morges, med å finne fram dagens prosjekter :) Planen var da altså å få strikket litt på alle prosjektene jeg har på gang, altså de fire bestillingene som jeg har inne.

I tillegg fant jeg fram broderiet, for også dette ville jeg få gjort litt mer på :p Og da var planen å brodere bare bitte litt før jeg da begynte på strikketøyet :)

Vel, for å være ærlig, så var nok broderilysten litt større en broderilysten :p Så jeg kom en del videre på broderiet ja, og i skrivende stund har jeg ikke mye igjen :)

Nå i kveld fant jeg endelig fram til strikkelysten, så nå har jeg kommet en del videre på grytekluten :) Skal snart i gang med siste rapporten på den første :) Og på Heart of gold kluten har jeg fått ferdig første rapport, og har da igjen fire rapporter :) Nå er det bare å håpe på at strikkelysten fortsetter i morgen :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar