Totalt antall sidevisninger

søndag 22. november 2015

Mon tro om noen av disse prosjektene....

blir tatt av pinnene igjen snart :) He he, ikke Mariusgenseren da, for den begynte jeg på like før helgen :p Joda, jeg hadde begynt på den for en stund siden, men fant ut at jeg måtte begynne på nytt :/ Den rosa grytelappen, er vel det som er nærmest som mulig å få ferdig i dag :) Jeg har i alle fall et håp om å få strikket en del på disse tre prosjektene :)  


Ellers så håper jeg på å få brodert en del i dag :) Gjerne få ferdig himmelen her :) Og kanskje jeg får brodert litt mer nede på sjøen :)


På fredag ble jeg nå omsider ferdig med den syvende og siste kluten i en bestilling, så de skal sende av gårde i morgen til mottakeren :)

Ønsker dere en kjempe fin søndag :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar