Totalt antall sidevisninger

søndag 3. januar 2016

Da har jeg endelig fått strikket.....

på Marius genseren i dag :) Jeg har jo prioritert Liverpool skjerfet som jeg viste i forrige innlegg... Nå har jeg blitt enig med min far som har bestilt det, at jeg kan legge det til sides.. Jeg har nemlig gjort en feil når jeg har beregnet lengden, så det blir alt for kort :( Og tungt å strikke på var det også, så jeg får se hva jeg finner på å gjøre med det inni mellom :p 


Nå skal det bli kjekt å få ferdig Mariusgenseren som jeg strikker for en venninne :) Og jeg kjenner allerede at jeg er ivrig på å få begynt på toppen til min mor :) Hun ønsker seg nemlig denne topper her ----->

Ellers så er jeg altså godt i gang med en løper :) Jeg er helt ferdig med den ene siden, og er så smått i gang med å brodere på den andre siden av løperen :) 

Nå er det tid for litt data, før jeg legger meg... I morgen er det tilbake i jobb :) Ha en fin kveld videre, og en riktig god natt når den tid kommer :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar