Totalt antall sidevisninger

søndag 17. januar 2016

Her nyter jeg søndagen....

med de vanlige syslene mine :) I går begynte jeg på et nytt broderi :) Jeg fikk ikke brodert så mye da, men i dag har jeg fått gjort litt mer :)




Egentlig var planen å få brodert noen serviettringer før jeg begynte på kalenderen, men fysj for noe dritt :( Aidaen som det skal broderes på, fliser seg jo opp... Så jeg tråklet på sidene, men var ikke mye hjelp i det... Der og da hjalp det jo selvsagt, men mens jeg broderte på motivet, så raknet det jo mer opp :( Så jeg har lagt dette prosjektet bort, men får se om jeg tar det fram igjen en vakker dag :p

Og endelig har jeg fått ferdig en arm til Mariusgenseren, og er i gang med andre :) Skal bli godt å få den ferdig også, slik at jeg kan få strikket genseren ferdig :) Og ikke minst få begynt på toppen som jeg gleder meg til å strikke :)

Nå er det litt datatid før jeg fortsetter på prosjektene mine :) Ønsker dere en fin søndag videre :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar