Totalt antall sidevisninger

fredag 1. januar 2016

Godt nyttår :)

Da er årets første dag snart over, og den har vært stille og rolig her. Jeg har pakket bort juletingene inni mellom håndarbeid :) Og litt andre sysler. 
I dag har jeg også telt over pengene for garn jeg strikket i fjor. I 2015 laget jeg jo ordningen med at for hvert garn jeg strikket skulle det legges kr.4,- i et glass, og da kr.2,- for halve nøster. Nå kan jeg ikke akkurat sid et ble så himla mye da, men jeg telte meg nå til kr.182,- :) 
Med andre ord strikket jeg opp 45,5 nøster gjennom året. Ikke så alt for mye, men jeg får se om jeg klarer enda flere dette året :) Denne gang blir det ikke penger i glasset, for jeg tar heller bare vare på båndene fra garnene, og så får jeg telle de når vi kommer til 2017 igjen :p

Ellers har jeg altså fått brodert litt på løperen :) Jeg er nå nesten halvveis, og gleder meg allerede til å få den ferdig og på bordet :) Og ikke minst til å få brodert neste prosjekt :) :p Jeg har jo mer enn nok broderier å ta tak i :) 



Innen strikking holder jeg på med to prosjekter, som jeg egentlig burde vært ferdig med i desember. Det er nå bare slik det blir av og til, men jeg ser fram til å få de ferdig :) Da står det nemlig en topp for tur, og ikke minst å ta i bruk av alt garnet som jeg henviste oppe ved broderiet :)

Vel da ønsker jeg dere en fin kveld videre :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar