Totalt antall sidevisninger

torsdag 21. januar 2016

Her har det ikke blitt gjort noe særlig denne uken....

for her har formen vært elendig :/ Jeg har heldigvis ikke feber, men hoster som en gal.... Til tider så ille at jeg brekker meg, og det er ikke noe kjekt :( Dette igjen har ført til at musklaturen har fått en del ufin trim, så jeg har vært ganske så stiv og støl i musklaturen :( Jeg håper virkelig at jeg snart blir kvitt denne formen igjen, for nå vil jeg være frisk og rask, så jeg kan føle for å jobbe igjen :)

Heldigvis har jeg vært såpass i form, at jeg har orket å gjøre litt annet enn å bare ligge på sofaen og sløve :p Særlig med broderiet mitt har det gått unna her :) Strikking av armen til Mariusgenseren der i mot, har det gått tregt med... Jeg håper nå at jeg blir ferdig med den i dag :) Og ikke minst at jeg får kommet enda lengre på broderiet :)

Før jeg finner fram prosjektene mine, skal jeg prøve å få gjort bitte litt husarbeid her :) Ønsker dere en fin dag ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar