Totalt antall sidevisninger

tirsdag 15. mai 2018

Mine påbegynte prosjekter :)

Da er jeg i full sving med tre nye prosjekter :) Det gule skal bli en liten løper tenkte jeg :) Dette prosjektet strikker jeg kun på når jeg tar buss til og fra jobb :) Blir ikke mange omgangene pr busstur da, men den blir vel ferdig til slutt tenker jeg :)
Så nede til venstre har jeg begynt på en genser :) Tenkte jeg ville ha en genser i samme farge og med samme mønster som det ene skjørtet mitt :) Så dette blir altså med isbjørner og stjerner på :) Nå skal det ikke bli en helt vanlig genser, for jeg har noen planer om å forsøke meg på noe jeg aldri har sett før :) Skal heller fortelle mer, visst jeg får det til :)
Det vite her en sommertopp :) Oppskriften fant jeg her, og jeg falt bare sånn for den :) Så nå er det bare å se hvilket av disse prosjektene jeg blir å være mest ivrig med å få ferdig da :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar