Totalt antall sidevisninger

søndag 13. mai 2018

Hjelpe meg hvor seigt dette var da....

 Endelig fikk jeg pinnene av dette skjørtet her :) Jeg begynte på det 20.4, og det har gått utrolig tregt inni mellom. Nå er jeg veldig glad i hullmønster, men her begynte jeg med 420 masker, og det ble ikke felt noe særlig med masker opp gjennom mønsteret :p Først på glattstrikket har jeg felt, og endte opp med 210 masker. Dette skjørtet finner dere oppskrift på her. Skjørtet strikket jeg i XL, og i garnet Drops Cotton Merino :)


I april strikket jeg dette skjørtet :) Vestlandsskjørt fra en av Klompelompebøkene :) Dette strikket jeg i størrelse L, så jeg var litt for optimistisk :p Jeg må nok minke noen cm til før jeg kan bruke det.... Dette skjørtet strikket jeg i Karisma :)
Isbjørnskjørtet har jeg kjøpt oppskrift til lav Fru Soleng på Facebook :) Skjørtet er strikket etter største størrelse, og jeg brukte det senest i går :) Også dette er strikket i Drops Cotton Merino :)

Jeg er kjempe fornøyd med skjørtene, men nå kjenner jeg at jeg vil strikke alt annet enn skjørt fremover :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar