Totalt antall sidevisninger

torsdag 17. mai 2018

Vel overstått 17.mai :)

Her har jeg ikke pyntet noe særlig for denne dagen, men løperen min fikk selvsagt sin plass på salongbordet :) 
 Dagen begynte allerede kl.07.00, da jeg våknet av saluttene om alltid åpner dagen her :) Frokosten hos mine foreldre, er en fast tradisjon :) I år var den kl.10.00, og det ble servert masse god pålegg i år også :) Og selvsagt hadde jeg kledd meg i skjørtet jeg ble ferdig med for få dager siden :)

 Her ble det sen middag, selv om vi bare har slappet av hjemme :) Roy og jeg har gjort til tradisjon å ha potetkarve og spekeskinke til middag på 17.mai :) Har du ikke smakt det, så kan jeg virkelig anbefale det :)

Nå i kveld spiste vi litt av kakebitene vi fikk med oss hjem fra mine foreldre :) Egentlig var det for å servere til eldstesønnen og damen når de kom, men besøket ble avlyst. Så jeg får heller bake noe i morgen eller på lørdag, slik at jeg har noe å servere når de får kommet på besøk :)

For meg som er så glad i håndarbeid, så har jeg nok hatt dette framme i dag også :) Som det synes på bildet her, så har jeg ikke brodert så mye, men et flagg er nå ferdig :) Jeg merker at jeg allerede har brodert dette motivet/denne løperen før, for det går himla tregt :p

Jeg har også kommet et stykke videre på sommertoppen som jeg begynte på i forgårs :) Utrolig artig å strikke på :) 

Da vil jeg til slutt ønske dere en fortsatt fin 17.mai :) Håper dere har hatt en fin feiring av dagen, og at kvelden også blir fin :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar