Totalt antall sidevisninger

lørdag 19. mai 2018

God pinse :)

Ønsker dere alle sammen en riktig god pinse :) Her skal dagene bare nytes som en vanlig langhelg :) Som humanetiker, tenker jeg ikke noe særlig over de ulike høytidene, men tar det altså som en helg :)

Jeg har lenge hatt lyst på en fin drakt, og ikke minst være den som strikker den selv :) Så langt har jeg ikke funnet oppskrift, men på kvelden på nasjonaldagen kom jeg endelig over Perledrakten :) Så nå er oppskrift og garn kjøpt inn :) Garnet bestilte jeg i går hos Garnius, så nå er det bare å vente på at det kommer i hus :)

Mens jeg venter på garnet, så er det bare å fortsette på de prosjektene jeg har på gang :) Det går tregt med Isbjørn-genseren, så der har det ikke skjedd noe siden dette innlegget  :)

Nå har jeg funnet fram igjen 17.mai løperen som jeg har lovet å brodere til mine foreldre :) Dette er den tredje med dette mønsteret, så det går litt tregt :/ I går og i dag har jeg heldigvis fått brodert noe, og skal nok få brodert mer denne helgen :) 


Sommertoppen vokser den og :) Er vel på den jeg er mest ivrig kjenner jeg :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar